Page 5 - Yıldız'da Yaşam Sayı-6
P. 5

       değerlerin yaşamakta olduğumuz çağı yaka- ladığını anlatmak istiyoruz.” şeklinde konuştu. Bugüne kadar global bir oyuncu olarak faaliyet gösterdikleri her pazarda, “Doğaya ve İnsana Saygı” ilkesiyle hareket ettiklerinin altını çizen Fehmi Yıldız şöyle devam etti: “Yıldız Entegre olarak kurulduğumuz günden bu yana yenilikçi çözümler üreten, hayata değer katan bir şirket olduk. ‘Bugün ürettiklerimiz, yarınlarımızı tüketmesin.’ anlayışıyla gelece- ğe yol alırken içinde yaşadığımız dünya için değer yaratmaya devam edeceğiz.”
Değişim ihtiyacı
Markalar, kurumsal kimliklerini ve iletişim bi- çimlerini içinde bulundukları çağın gereklilikleri doğrultusunda yeniliyor, değiştiriyorlar. Bu sayede faaliyet alanlarında çağı yakaladıklarını, kurumsal kimliklerinde modern değişiklikler yaparak yansı- tıyorlar. Yıldız Entegre de uzun zamandır kullan- makta olduğu logosunu yenileyerek kurumsal kimliğini modernize ediyor. Böylece ürünleriyle, hizmetleriyle, yenilikleriyle içinde bulunduğumuz çağı yakaladığını ortaya koyuyor.
Çalışma süreci
Logo tasarımı ve tasarlanan alternatifler arasın- dan birine karar verebilmek uzun ve meşakkatli. Yıldızlar Yatırım Holding Yönetim Kurulu’nun yıllardır kullanılan logonun yerine gelecek yeni logoya karar vermeleri oldukça zorlu bir süreçti. Yaklaşık iki yıl boyunca Yıldız Entegre’yi en iyi temsil edecek, kendilerine en yakın hissettikleri
ve tüm dünyada anlamlı olabilecek logonun bulunabilmesi için sabırla beklendi. Bu süreçte sorumlu reklam ajansıyla yüzlerce tasarım üzerin- den değerlendirme yapıldı. Alternatifler arasından yapılan elemeler sonucu tek bir seçenekte uzlaşıldı.
Yeni logo ne anlatıyor?
Gücünü doğadan alan, doğanın içinden gelen
ve insanları ağaç malzemeyle buluşturan Yıldız Entegre’nin yenilenen logosu için doğadan ilham alındı. Yeni logodaki her yaprak için bir değer atan- dı. Aşağıdaki değerler Yıldız Entegre’nin global büyümesinde kılavuz olacak.
İnovasyon: Yaşam biçimleri, beğenileri, toplumsal bilinç ve algılardaki değişimler
için artık yüzlerce hatta onlarca yıl beklemek gerekmiyor. Bu hızı yakalayabilmek ve ileri öngörülere sahip olabilmek için Yıldız Entegre ürün, iş yapış biçimi ve hizmetlerinde inovas- yon kültürünü önemser.
Kreativite: Yıldız Entegre’nin ürünleri oluşturulurken yaşamda yer alan tüm tasarım öğeleri dikkate alınır, tasarıma ve mimari dünyaya yön veren öncüleri özgür ve özgün kılacak ürünler ve hizmetler sunar.
Globallik: Atılan her adımda, yürütülen her faaliyette, alınan her kararda global bir marka olmanın bilinci ve sorumluluğunu taşıyan Yıldız Entegre’nin ürettiği her ürün ve her hiz- met dünyaya entegre olabilecek özelliktedir.
Yüksek standart: Yıldız Entegre mutlaka daha da iyisini yapabileceğini bilir. Bu nedenle stan- dartlarını asla düşürmez; asla azıyla yetinmez.
Ana markalarda yenilik
Yıldız Entegre, yakın zamanda ürün gruplarını üç ana marka altında yeniden yapılandırdı. Nihai tüketiciye yönelik parke ve kapı ürünlerini temsil eden Yıldız Home, mimarlara ve tasarımcılara yönelik olan ve trendleri belirleyen kaplamalı tüm levhaları temsil eden Yıldız Trend, üreticilere yönelik ham ürün grubunu temsil eden ana markası ise Yıldız Master olarak adlandırıldı.
 Uzmanlık: Yıldız Entegre, yapılan işin her aşa- masında uzmanlığa değer verir. Bu nedenle hem marka olarak yaptığı işin uzmanı olmakla gurur duyar hem de her zaman uzmanlarla çalışır.
  To read a brief summary in English, please go to page 56. 3

















































































   3   4   5   6   7